Venray 25-09

Voor algemene onderwerpen
H65H365
Member
Berichten: 466
Lid geworden op: Ma 08 Jun, 2009 7:20 pm
Locatie: www.hendriksmotorsport.com
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Venray 25-09

Berichtdoor H65H365 » Ma 26 Sep, 2016 11:39 am

Stelletje onruststokers weer. Laat iedereen rijden waar ze willen . Er is in de briefing niets gezegd over warneton dus waar jullie dat weer vandaan hebben. Wat een gezeik iedere keer. Leuk dat jullie warneton en of lelystad of welke baan dan ook mooi(er) vinden , is ook prima, Maar laat ieder lekker in zijn waarde en laat ze rijden of gaan kijken waar ze willen. Wat eens simpel gezeiver iedere keer.

Gr Joep Hendriks

Ronka
Member
Berichten: 268
Lid geworden op: Ma 08 Jun, 2009 8:44 am
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Venray 25-09

Berichtdoor Ronka » Ma 26 Sep, 2016 11:50 am


camso belgium
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: Ma 23 Apr, 2007 1:08 pm
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Venray 25-09

Berichtdoor camso belgium » Ma 26 Sep, 2016 1:53 pm

Nog een laatste keer reageren en dan Amen.

stelletje onruststokers ··· Ik dacht dat het Ronka was, welke na de World Cup in Venray de lont aan het vuur heeft gestoken, nadat er wat kritiek was gekomen en dan nog van mensen, welke niet van sympatie voor Warneton kunnen beticht worden"

"Maar ik wil het volgende wel eens weten. Er wordt dan iedere keer gezegd in Warneton wordt geen schade gereden!!! Nee als je maar met een man of 8 op de baan bent is die kans heel erg klein. Maar waarom trekt die baan dan niet meer rijders als het daar allemaal zo goed is??"

"Nu ben ik toch wel heel nieuwsgierig hoeveel "piloten" er nu daadwerkelijk zijn geweest op 4 september?"

Antwoord van Camso: dat waren er 10 (dus 20 op een 800meter baan). Ronka ging van 7 uit, omdat er in de finale maar 7 aangekomen zijn. Wij plaatsen alleen maar degenen, welke over de finish komen in de uitslag, in tegenstelling met Venray, welke allen er op zet, soms ook deze welke niet gestart zijn. Daar is niets mis mee, maar concluderen dat er maar 7 gestart zijn getuigt van kwade wil. Ronka had even de namen kunnen nachecken in de diverse reeksen, dan had hij gezien, dat er meer dan 7 waren. En ik kan nu reeds Ronka de vraag volgende week besparen "en hoeveel waren er nu daadwerkelijk in Warneton op 2 oktober". Ronka, er zijn er 8 ingeschreven (komt overeen met 16 op een 800m baan) en ik hoop dat ze allemaal aan de start komen.

"laat iedereen rijden waar ze willen " Vrome wens, maar was het maar waar. Wie mocht er niet rijden in Lelystad ???

" er is niet over Warneton gesproken tijdens de briefing". Vreemd toch. Wij hebben het van drie verschillende personen gehoord en deze hebben niets met elkaar te maken. En ik kan me moeilijk voorstellen dat een fan van Warneton deze geruchten verspreid. Er lijkt mij een bewuste strategie achter te zitten. Deze "onruststokers" moeten niet in het Warneton kamp te zoeken zijn. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Eigenlijk is de discussie over het aantal deelnemers in de V8 klasse steriel en weinig relevant. Wij zouden natuurlijk ook 10 V8 kunnen kopen en er piloten op zetten (daar hebben we geen gebrek aan). Dan zouden we er natuurlijk ook meer hebben. Maar dat staat niet in de planning. Dus moeten we het doen met het aantal wat we hebben en zolang we er 7 hebben doen we verder met de formule.

Iemand schrijft dat de wedstrijden V8 in Warneton saai en langdradig zijn. Dat het publiek komt voor ongevallen. Daar geef ik hem gelijk in, maar daarvoor hebben wij de Bangers, Bangerstox en Prive Cars.Er zijn ook toeschouwers (niet zo heel veel) welke komen voor zuivere wedstrijden. Dus hoeven de ongevallen bij ons niet bij de Camso V8. Trouwens we zitten, bij de Camso V8, reeds boven de 600 wedstrijdronden in Warneton zonder enige schade aan een auto, veroorzaakt door een andere deelnemer. En daar zijn we, deelnemers en organisatie, trots op.

Ronka
Member
Berichten: 268
Lid geworden op: Ma 08 Jun, 2009 8:44 am
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Venray 25-09

Berichtdoor Ronka » Ma 26 Sep, 2016 2:36 pm

Ik weet niet waarom deze hele discussie op gang is gekomen. Het is allemaal begonnen waarom er in Venray iets mis zou zijn. Daar komen bar weinig antwoorden erop. Ik zou wensen dat ik er iets aan zou kunnen doen maar ik ben maar een "gewone" toeschouwer. Ik vind het jammer dat Warneton zich zo aangevallen voelt terwijl ik in de discussie alleen maar wilde weten waarom men allemaal uit Venray weggaat en waarom men Warneton dan zo aanprijst. Dat wil niet zeggen dat ik Warneton bekritiseer. Ik heb al vele malen gezegd dat ik hoop dat elke baan blijft bestaan en er zelfs nog bijkomen zodat iedereen zijn hobby kan uitvoeren en toeschouwers zoals ik plezier beleven.

Ik ben gisteren helaas niet naar Venray geweest. Waarom wordt er weer een gerucht de wereld in gegooid dat er in een briefing iets negatiefs gezegd is over Warneton? Is dat werkelijk zo (wat ik persoonlijk heel slecht zou vinden) of zijn er weer kwaadwillenden die die een gerucht verspreiden wat helemaal niet gezegd is.

Waarom kunnen we ons allemaal niet verdragen en er iets moois van maken voor elke baan en voor iedereen. Waar ligt dat aan? waarom is er zoveel kritiek? Waarom wordt er toch maar iedere keer naar circuit eigenaren, belangenverenigingen en organisaties gewezen en vooral verweten? Gunnen we elkaar dan helemaal niets meer?

Zoals al gezegd ligt mijn verleden in Baarlo. Daar was ik altijd. En ook daar was wel eens iets aan de hand. Maar wijlen Jack Claes had de touwtjes in handen. Uiteraard was men het niet altijd met hem eens. Maar zijn beslissing werd uiteindelijk gerespecteerd en geaccepteerd en men ging de maand erna gewoon weer verder. Respect is vandaag de dag heel erg ver te zoeken. (dat geld trouwens niet alleen in onze sport)

Geachte Camso en Booman. Als jullie je aangevallen voelen betreffende Warneton dan spijt me dat, zo is het never nooit bedoeld. Ook het circuit Warneton is een circuit waar onze sport bedreven wordt en waarvan ik dus hoop dat ook dit circuit tot in lengte van dagen blijft bestaan. Ik reageer alleen maar op die alsmaar durende kritiek die onze sport helemaal te gronde richt. Is het niet Venray, dan is het weer eens Posterholt, Lelystad of Warneton. Blijkbaar doet niemand het goed!!! waar zijn we toch mee bezig.

camso belgium
Member
Berichten: 120
Lid geworden op: Ma 23 Apr, 2007 1:08 pm
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Venray 25-09

Berichtdoor camso belgium » Ma 26 Sep, 2016 4:00 pm

Hiermee wordt van Camso zijde de excuses van Ronka aanvaard en wordt hiermee, wat Camso betreft, de discussie gesloten.

Toch benieuwd wie Ronka nu echt is. Booman schijnt meer te weten.

full-speed
Member
Berichten: 195
Lid geworden op: Zo 29 Jan, 2012 5:07 pm
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Venray 25-09

Berichtdoor full-speed » Ma 26 Sep, 2016 5:29 pm

Gezellig forum hier...

Bepaalde reacties zijn nogal ongepast vind ik.. Lijken wel bedreigingen.
En dan vragen mensen zich af waarom het PEWI forum niet meer zo actief als vroeger is........

special driver
Member
Berichten: 20
Lid geworden op: Vr 16 Jun, 2006 7:43 pm
Locatie: on the track
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Venray 25-09

Berichtdoor special driver » Ma 26 Sep, 2016 7:15 pm

Eindelijk is er terug wat te lezen op het forum, doe zo verder mannen. En wat die bedreigingen betreft, vroeger was het veel erger. Alleen spijtig dat er zo weinig concrete info komt. De toeschouwer die ook op dit forum meeleest blijft met 10 tallen vragen zitten waarop nooit geen antwoord komt, spijtig.
VB, als men verondersteld dat de V8 rijders van Venray niet mogen rijden in Lelystad moet men ook uitleggen of dat zo is en waarom.

stockcarroy
Superstar Poster
Berichten: 649
Lid geworden op: Ma 10 Jul, 2006 10:26 pm
Locatie: Horst
Contact:

Re: Venray 25-09

Berichtdoor stockcarroy » Ma 26 Sep, 2016 9:06 pm

Ik zou zeggen...slotje.

Zoveel domheid en onzinnigheid heeft al jaren hier niet op het forum gestaan.
\=\
|__|___
-O------O--#

StockcarRoy

Booman
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Venray 25-09

Berichtdoor Booman » Ma 26 Sep, 2016 9:16 pm


stockcarroy
Superstar Poster
Berichten: 649
Lid geworden op: Ma 10 Jul, 2006 10:26 pm
Locatie: Horst
Contact:

Re: Venray 25-09

Berichtdoor stockcarroy » Ma 26 Sep, 2016 9:28 pm

En wat heb je nu toegevoegd, wat het waard maakt om te lezen?
\=\
|__|___
-O------O--#

StockcarRoy


[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten