| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Mark Bremer PeWi Club van 1000
Joined: 03 Jun 2006 Posts: 1502 Location: Noardburgum, Frl.
|
Posted: Tue 09 Jun, 2009 11:59 am Post subject: |
|
|
| GERT wrote: | | Inderdaad, terug met de Grand National! En die rare Dash for Cash gelijk afschaffen...... |
Coureur die het zegt.. nu moet er wel wat mee gedaan worden toch?  _________________ www.Autocross-Friesland.nl |
|
| Back to top |
|
 |
Berber PeWi Forum
|
Posted: Tue 09 Jun, 2009 2:25 pm Post subject: |
|
|
Cash for Dash is natuurlijk wel een leuk initiatief, maar het moet wel een extra race zijn, dus naast de Grand National. _________________ F1 stockcar spoilers.
www.gravelspoilers.nl |
|
| Back to top |
|
 |
hilko PeWi Forum
|
Posted: Tue 09 Jun, 2009 6:04 pm Post subject: |
|
|
| ook de ASE leest natuurlijk dit forum, daarnaast moet ik zeggen dat de Pewi's een hele goede site hebben neergezet, maar dit terzijde. Natuurlijk nemen we alles ter harte maar er zijn ook genoeg dingen die ik niet serieus neem en zullen we ook niet overal op reageren... maar nogmaals ik lees alles wel aangaande Emmen. Wat iedereen goed in de gaten moet houden is dat op Emmen nog lang niet alles perfekt is en dat er ook nog een lange weg te gaan is. Daarnaast kunnen we het niet iedereen naar de zin maken maar we proberen het wel zoveel mogelijk te doen..... nu nog even terug komend op dash for cash, het goede antwoordt is al gegeven door een aantal mensen op dit forum dus ik neem het mee naar de volgende vergadering. |
|
| Back to top |
|
 |
hilko PeWi Forum
|
Posted: Tue 09 Jun, 2009 6:09 pm Post subject: |
|
|
| Let wel !!!! ik geef aan dat we als ASE dingen intern overleggen n.a.v. wat coureurs zeggen en wat er bv. op dit forum staat.... wat ik niet ga doen is discusseren via dit medium. |
|
| Back to top |
|
 |
Mardan PeWi Forum
|
Posted: Tue 09 Jun, 2009 8:17 pm Post subject: |
|
|
[quote="Harry"]Maar waar zijn de toeschouwers ?
Ik denk dat er niet genoeg geadverteerd wordt. Ik woon in de omgeving van Emmen en heel veel mensen hebben er nog nooit van gehoord. Daarnaast staat er geen advertentie in de krant en zijn er geen borden en dergelijke langs de weg te vinden.
Op circuit Ter Apel komen meer mensen en wordt ook duidelijk geadverteerd. Ik denk (hoop) door dit beter te doen er meer publiek op af komt. |
|
| Back to top |
|
 |
Frits Superstar Poster
|
Posted: Tue 09 Jun, 2009 8:20 pm Post subject: |
|
|
Een DFC voor 1 klasse is natuurlijk ook goedkoper voor de "promotor" dan een GN!?! en zeker dan 2 GN's (voor alle klasses die rijden!!!)
Tijdens de briefing werd overigens nog gezegd dat er voor het 2 heat systeem is gekozen ipv het consi-systeem, omdat de fans hun favoriet dan vaker zagen rijden!?!? Zonder GN of DFC gaat dit verhaal vanzelfsprekend zeker niet op!!
Jammer voor al mijn fans
Een goedmakertje is dan weer dat ik na mn finale toch niet meer een GN kon rijden
Wat betreft de opstelling van een DFC zou ik het me kunnen indenken dat iemand niet de finale in gaat en lekker vooraan de DFC gaat starten.
Een finale moet een rooddak van achteraan naar de eerste plek voor 250 euro. in de DFC mag ie vanaf pole voor 500 euro.
Baan lag er gelukkig wel iets beter bij alhoewel ik het gevoel had dat ie de eerste heat al gesloopt werd toen ie te droog was... _________________ *** STOCKCAR RACING IS MAGIC *** |
|
| Back to top |
|
 |
F1SR PeWi Forum
|
|
| Back to top |
|
 |
|