|
Pewi Autospeedway, Ovalracing, Autocross Forum
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ywt PeWi Forum
|
Posted: Tue 30 Jun, 2009 7:57 pm Post subject: |
|
|
| Ja je hebt gelijk we zijn ook niet aan het dammen, maar zoiets moet je niet na de finish doen maar sportief in een race. |
|
| Back to top |
|
 |
Mark Bremer PeWi Club van 1000
Joined: 03 Jun 2006 Posts: 1502 Location: Noardburgum, Frl.
|
Posted: Tue 30 Jun, 2009 8:08 pm Post subject: |
|
|
| ywt wrote: | | Ja je hebt gelijk we zijn ook niet aan het dammen, maar zoiets moet je niet na de finish doen maar sportief in een race. |
dat had ik inderdaad ook liever in de race gezien.  _________________ www.Autocross-Friesland.nl |
|
| Back to top |
|
 |
F1SR PeWi Forum
|
|
| Back to top |
|
 |
RaRaRacing15 PeWi Forum
|
Posted: Tue 07 Jul, 2009 8:37 pm Post subject: |
|
|
Inderdaad erg jammer dat de Leeuwarder Courant alleen maar mijn gedeelte over de blaastest heeft geplaatst. Natuurlijk was het wel waar wat er geplubliceerd werd. Het was van te voren bekend. Alleen wel weer erg jammer hoe de autocross toch weer in een negatieve manier naar buiten werd gebracht.
Hopelijk krijgen we de volgende keer positievere reacties.
Al met al, was het een mooi cross weekend. Natuurlijk waren er problemen, maar iedereen had die kunnen verwachten met 300 coureurs en twee verschillende organisaties. Die zijn niet op elkaar ingespeeld, waardoor er meer miscommunicatie was.
Natuurlijk heb ik mij ook blauw geirriteerd aan de sproeiers en het `trage' starten. Maar als ik er op terug kijk, was het een erg geslaagd feestje. _________________ www.rararacing.nl
Voor de standaard 1600 klasse en alle overige klasses waar we rijden. |
|
| Back to top |
|
 |
RaRaRacing15 PeWi Forum
|
Posted: Sat 14 Nov, 2009 9:55 am Post subject: |
|
|
... wat jammer dat het verslag van het FK in de nieuwe Racing Actueel (nr 4 2009) zo negatief is ... Ik persoonlijk ben nog steeds van mening dat het uiteindelijk een prachtige evenement was.
Natuurlijk was het jammer dat er te weinig medical ondersteuning was. Als er ook een aparte post was voor het rennerskwartier, was alles sneller gegaan.
Natuurlijk heb je twee afzonderlijke clubs die niet op elkaar zijn ingespeeld, waardoor medewerkers per ongeluk dingen doen, wat eigenlijk niet de bedoeling was, maar wat bij een reguliere wedstrijd wel goed was geweest.
Ik had het persoonlijk mooier gezien dat het werd beschreven als een leermoment, in plaats van 1 club de schuld te geven van alles... Bij beide clubs ging het soms niet zo goed, maar dat hou je met dit soort grote evenementen.
Persoonlijk vind ik dit een hele gemiste kans voor Racing Actueel ... _________________ www.rararacing.nl
Voor de standaard 1600 klasse en alle overige klasses waar we rijden. |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|