Pewi Forum Index Pewi
Autospeedway, Ovalracing, Autocross Forum

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Open NK Dirt F1 9 Augustus St. Maarten
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Pewi Forum Index -> Algemeen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Patrick Huisman
Superstar Poster

PostPosted: Mon 10 Aug, 2009 1:54 pm    Post subject: Reply with quote

Dit was m'n eerste keer in Sint Maarten. Het is me supergoed bevallen en het smaakt zeker naar meer!! Hele mooie wedstrijden en super georganiseerd. Top! Very Happy
View user's profile Send private message Visit poster's website
F1SR
Member

PostPosted: Mon 10 Aug, 2009 3:07 pm    Post subject: Reply with quote

Hier een filmpje van de Finale!!

http://videos.streetfire.net/video/NK-SintMaarten-2009_700575.htm
Breggoo
Club van 1000

PostPosted: Mon 10 Aug, 2009 4:25 pm    Post subject: Reply with quote

Mooie dag gehad.

De baan lag er perfect bij. Ongelofelijke aantal van ongeveer 75 stockcars waren er, hoezo recessie? De mannen waren wel wat tam voor een NK, het leek wel alsof ze geen risicos durfden te nemen. Door de aparte puntentelling zijn er zo'n 50 coureurs met slechts 1 puntje naar huis gegaan, dat moet toch eens veranderd worden!!

Vrije Standaard (sorry 4 cilinder) finale was erg mooi gevecht om de 2e en later 3e plaats. Ook mooi veld van 26 auto's. Wat een klapper van Peewee op dat golfje. Ik dacht dat de bangers de 22e augustus in Emmen waren (sluik reclame)...

Proficiat aan Axel! Hink had een rondje meer nodig, of hij dacht dat hij er nog eentje had..
View user's profile Send private message Visit poster's website
Guest

PostPosted: Mon 10 Aug, 2009 5:17 pm    Post subject: Reply with quote

De laatste actie gezien van Hink dacht hij denk ik dat er nog een rondje te gaan was. Hij kon de aanval inzetten alleen deed het niet en zat er een achterblijver tussen.
Back to top
sean
Club van 1000

PostPosted: Mon 10 Aug, 2009 5:50 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb Fred na de finale nog even gevraagd en hij had nooit het bordje laatste ronde gezien, hij had zeker nog een last bender in petto, jammer......

Verder een leuk dagje st.maarten, heats waren wel erg tam maar gelukkig waren dat er maar 9 en daarna een leuke finale.... Cool

Hulde aan de ACON die de baan in buitengewone staat wist te houden en pas in de finales werd de baan als beton zo hard met het rubber er op. Ik had dit al veel eerder verwacht maar door de baan goed vochtig te houden kon dit aardig uitgesteld worden. Het is wel leuk zoon droge mega harde baan maar voor de rijders is dit erg glad en is dan weinig grip meer te vinden, dit resulteerd in een voorzichtige aanpak in het rijden en dus nog minder bumperwerk en voor het publiek dus nog tammere races!!

Hulde ook aan Axel, foutloos gereden.

Driver of the day natuurlijk Fred Hink die oude tijden weer deed herleven!!!

Minpuntje nog vond ik de vreemde 2e herstart, in 100 meter kan je natuurljik nooit 20 stockcars laten starten, een halve baan dat kan wel maar dit was wel heel vreemd en ook H3 leek dit niet helemaal te begrijpen....
Back to top
View user's profile Send private message
Tippi
Member

PostPosted: Mon 10 Aug, 2009 6:13 pm    Post subject: Reply with quote

@sean, idd volgens mij begreep #3 het ook niet aangezien de starter na mijn idee ook nog 1 vinger omhoog had, dus lijkt mij dat #3 dacht dat ze nog een rondje deden!

#41 gaat ook alles redelijk mee las ik net op hun site http://www.racingteamkoorn.nl/ stockcar is niet zo goed uit de strijd gekomen!

Vrije standaard coureur gaat lowie hoedt sr had een lichte hersenschuding maar is weer thuis!

hoe gaat het verder met #33 die liep gister ook niet zo lekker naar de klapper in de finale
Back to top
arli
Superstar Poster

PostPosted: Mon 10 Aug, 2009 7:37 pm    Post subject: Reply with quote

sean wrote:
Ik heb Fred na de finale nog even gevraagd en hij had nooit het bordje laatste ronde gezien, hij had zeker nog een last bender in petto, jammer......
...

Fred gaat voor de eerste plaats en dat is mooi.
Zelfde geldt voor Axel.

felicitaties voor h32, h35 en h3
Back to top
Bouke
Member

PostPosted: Mon 10 Aug, 2009 8:10 pm    Post subject: Reply with quote

Ook naar St Maarten geweest, prachtige wedstrijden gezien,
ik was altijd voor het asfalt maar dit is toch echt mooier, harder en dat driften maakt het helemaal goed.
WD Axel, verdiend gewonnen.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Harry
Member

PostPosted: Tue 11 Aug, 2009 11:21 am    Post subject: Reply with quote

sean wrote:
Hulde aan de ACON die de baan in buitengewone staat wist te houden en pas in de finales werd de baan als beton zo hard met het rubber er op. Ik had dit al veel eerder verwacht maar door de baan goed vochtig te houden kon dit aardig uitgesteld worden. Het is wel leuk zoon droge mega harde baan maar voor de rijders is dit erg glad en is dan weinig grip meer te vinden, dit resulteerd in een voorzichtige aanpak in het rijden en dus nog minder bumperwerk en voor het publiek dus nog tammere races!!

Ja, het ziet er wat minder spectaculair uit, maar blijven toch mooie wedstrijden.

Alleen al die kapotte banden, komt dat nu door de harde kleilaag ?
#53 John Lund fan FOREVER !!!
Back to top
dirttrackman
Member

PostPosted: Tue 11 Aug, 2009 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

proficiat voor de organisatie de baan was in top conditie met zoveel auto s mag dat gezegd worden alleen jammer voor job honderd het lijkt me raar dat er met de 2 herstarts achterblijvers voor je neus staan en waarschijnlijk te weinig ronden gereden iemand die in mijn ogen ook heel hard ging was RJ schutter met de auto van bas stolk wij hebben het goed naar onze zin gehad een hele geslaagde dag voor de nederlandse stockcar wereld
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Pewi Forum Index -> Algemeen All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum