| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harry PeWi Forum
Joined: 28 Oct 2005 Posts: 357 Location: Stein, Zuid-Limburg
|
Posted: Sun 06 Sep, 2009 11:20 am Post subject: |
|
|
| Luc Sijbers wrote: | | Tevens is het veld meer gevuld in de heats waardoor nog meer "cracking" races. |
Zijn ca 22 F1's in een manche niet genoeg dan ?
32 F1's zijn goed voor de finale. _________________ #53 John Lund fan FOREVER
En ik heb niet liggen te slapen !!! |
|
| Back to top |
|
 |
Luc Sijbers PeWi Quiz Winnaar

|
Posted: Sun 06 Sep, 2009 11:28 am Post subject: |
|
|
| Harry wrote: | | Luc Sijbers wrote: | | Tevens is het veld meer gevuld in de heats waardoor nog meer "cracking" races. |
Zijn ca 22 F1's in een manche niet genoeg dan ?
32 F1's zijn goed voor de finale. |
Ik bedoel hiermee te zeggen de BriSCA indeling
Bij genoeg wagens
3 heats (iedereen rijdt 1 keer) top 10 van elke heat gaat door naar finale
Consolation top 6 gaat door naar finale
Finale 36 wagens
Grand National 32 wagens
Bij minder aantal wagens
2/3 format (iedereen rijdt 2 keer)
Geen consolation maar top 32 cq 36 (punten van de heats) gaat door naar de finale
Grand National 32 wagens _________________ No guts, no glory! |
|
| Back to top |
|
 |
F1SR PeWi Forum
|
|
| Back to top |
|
 |
ABÉ H17 PeWi Forum
|
|
| Back to top |
|
 |
Frits Superstar Poster
|
Posted: Sun 06 Sep, 2009 9:54 pm Post subject: |
|
|
Opzich een leuke meeting, alleen jammer dat de mensen die zeggen dat ze volledig met het grading systeem rijden, keer op keer behoorlijk de fout in gaan, coureurs die zelf zeggen dat ze niet zo ver naar voren horen te staan, maar hun word verteld dat ze wel daar moeten staan..
Gelukkig kon prijzenrijder BA Hiddinga Kroonder, die vooraan rood ipv achteraan superstar, nog van een finale overwinning af houden... Niks ten nadele van Kroonder, hij is zeker een klasse apart, maar denk dat ie nog liever 3e was vanaf een positie waar ie hoort!!
Om nog maar te zwijgen over finale winnaars die niet een grade omhoog gaan en vooraan in hun (oude) grade blijven en coureurs die de moeite nemen om hun spoiler elke keer in de juiste kleur te hebben en dan vervolgens bij de verkeerde grade worden geplaatst... jammer!!!
Zal wel iets verkeerd zijn gegaan in de mail? haha, die vlieger gaat niet meer op zo langzamer hand..
Ooit zal vast alles goed komen (hopenlijk) maar hoelang gaan dit soort fouten duren ase?? _________________ *** STOCKCAR RACING IS MAGIC *** |
|
| Back to top |
|
 |
Guest
|
Posted: Mon 07 Sep, 2009 1:33 pm Post subject: |
|
|
Wel mooie wedstrijden gezien. Keurige overwinning van H17 die weer in een zeer goede vorm verkeerd.
Ook de prestatie van de nieuwe 414 mag niet ongezien blijven. Mooie stockcar met een super sound en hij ligt meteen ook goed. |
|
| Back to top |
|
 |
Breggoo PeWi Club van 1000
Joined: 17 Feb 2005 Posts: 1330 Location: Wervershoof, Noord Holland
|
Posted: Mon 07 Sep, 2009 6:48 pm Post subject: |
|
|
Mijn mening over de manches in de F2 was, dat er veel te weinig auto's in de baan stonden en dat de dak kleuren veel te dicht op elkaar stonden!
Wie kan mij zeggen waar de uitslagen op mylaps staan? Want op de ASE site staat dat ik ze moet kunnen vinden... Maar ik zie ze niet. _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Back to top |
|
 |
Pappie86 PeWi Forum
|
|
| Back to top |
|
 |
|