|
Pewi Autospeedway, Ovalracing, Autocross Forum
|
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
[Foto Video Kammenga] Member
|
Posted: Thu 18 Jun, 2009 7:50 pm Post subject: Sint Anna Weekend 27 28 juni |
|
|
Het laatste weekend van Juni staat het autocross spektakel van het noord in Sint annaparchie! Wat kunnen we verwachten? _________________ www.fotovideokammenga.nl Als ik u was, zou ik er heen crossen! - www.decrozz.nl |
|
| Back to top |
|
 |
Breggoo Club van 1000
Joined: 17 Feb 2005 Posts: 1479 Location: Wervershoof, Noord Holland
|
Posted: Thu 18 Jun, 2009 8:52 pm Post subject: |
|
|
Heel veel races en heel veel klasses. En mij 2 dagen lang!  _________________ www.te-crossen.nl |
|
| Back to top |
|
 |
sjouke Member
|
Posted: Thu 18 Jun, 2009 8:54 pm Post subject: |
|
|
GAP met de trekker de baan op slepen en er ook weer afslepen
belooft wel weer een mooi weekend te worden.
(hoop ik) |
|
| Back to top |
|
 |
Mark Bremer Club van 1000
Joined: 03 Jun 2006 Posts: 1701 Location: Noardburgum, Frl.
|
Posted: Thu 18 Jun, 2009 9:04 pm Post subject: |
|
|
Ik heb er zoooon zin in ! vorig jaar een top weekend gehad, en ik hoop dat dat dit jaar weer gaat gebeuren.
samen met [FVK] 2 drinken & uiteraard snacken, en leuk dat Breggoo er ook is !
Zaterdag heb ik maar vrij genomen van het foto maken, en de zondag zal ik de foto's verzorgen, ivm het nieuwe KNAF beleid met de foto's  _________________ http://decrozz.nl/ |
|
| Back to top |
|
 |
Durk Terpstra Club van 1000
|
Posted: Fri 19 Jun, 2009 11:38 am Post subject: |
|
|
Vorig jaar was echt mooi, hopen dat het dit jaar ook weer zo mooi wordt en dat het weer ook weer lekker meezit, verwacht wel weer in de 40 stockcars
de Zaterdag avonds weer mooi even smoor drinken, was ook kei gezellig met de Sellina's en Monique, wie er nu komen optreden weet ik niet staat ook niks op de poster vermeld.  _________________ LOUWWOBBES.nl |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Fri 19 Jun, 2009 3:58 pm Post subject: |
|
|
Ochja, maakt niet zoveel uit wat er speelt. zo kun je dan misschien nog een beetje fatsoenlijk communiceren
maar beetje muziek is wel goed voor de sfeer, en voor de bierverkoop !
Wat verwacht Jeffrie aan vrije standaards, en nog wat hollanders die het weekend "overkomen"? _________________ http://decrozz.nl/ |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Fri 19 Jun, 2009 9:17 pm Post subject: |
|
|
| Mark Bremer wrote: | Ik heb er zoooon zin in ! vorig jaar een top weekend gehad, en ik hoop dat dat dit jaar weer gaat gebeuren.
Zaterdag heb ik maar vrij genomen van het foto maken, en de zondag zal ik de foto's verzorgen, ivm het nieuwe KNAF beleid met de foto's  |
Zo denk ik er ook over Mark. Kunnen we lekker me verjaarddag vieren die zaterdag. _________________ www.fotovideokammenga.nl Als ik u was, zou ik er heen crossen! - www.decrozz.nl |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Fri 19 Jun, 2009 9:26 pm Post subject: |
|
|
| [Foto Video Kammenga] wrote: | | Mark Bremer wrote: | Ik heb er zoooon zin in ! vorig jaar een top weekend gehad, en ik hoop dat dat dit jaar weer gaat gebeuren.
Zaterdag heb ik maar vrij genomen van het foto maken, en de zondag zal ik de foto's verzorgen, ivm het nieuwe KNAF beleid met de foto's  |
Zo denk ik er ook over Mark. Kunnen we lekker me verjaarddag vieren die zaterdag. |
ik zal kijken of ik vrijdag alvast een plekje kan reserveren vlak voor de eet tent  _________________ http://decrozz.nl/ |
|
| Back to top |
|
 |
|
Posted: Sat 20 Jun, 2009 2:49 pm Post subject: |
|
|
| Mark Bremer wrote: | | [Foto Video Kammenga] wrote: | | Mark Bremer wrote: | Ik heb er zoooon zin in ! vorig jaar een top weekend gehad, en ik hoop dat dat dit jaar weer gaat gebeuren.
Zo denk ik er ook over Mark. Kunnen we lekker me verjaarddag vieren die zaterdag. |
ik zal kijken of ik vrijdag alvast een plekje kan reserveren vlak voor de eet tent  |
Oke...anders gooi ik me peugot er gwn voor  _________________ www.fotovideokammenga.nl Als ik u was, zou ik er heen crossen! - www.decrozz.nl |
|
| Back to top |
|
 |
whitebean331 Member
|
Posted: Sat 20 Jun, 2009 6:48 pm Post subject: |
|
|
ben er ook en wel met een... ford mondeo en bo komt met een mondeo, abe komt ook met een mondeo en gap... als die komt komt hij ook met een mondeo, ik zeg maar zo, het gaat niet om de auto waar je in rijdt maar om het bier s´avonds in de tent toch  _________________ als je het eeuwig leven wilt moet je gewoon niet sterven... |
|
| Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|